Kisah Duit BRIM 2015 dan Baucar buku

Salam 

saya nak cerita ni
pagi tadi tengah buat esaimen
gatal tangan check cimbcliks
tengok-tengok balance bertambah..opocot
teruih duduk tegakkan badan

cek, cek, cek..
ohowww bantuan BRIM rupanya
syukur alhamdulillah
aku da kesempitan wang hujung2 bulan ni
okla tu kan
semalam aku murung 
sebab
sebab
sebab
fikirkan aku dapat baucar buku

bukan aku tak sudi
tapi
aku lebih banyak luangkan masa dgn buat research
buku-buku sekadar jadi peneman sebelum tidur
belek2 kulit buku, letak balik
nak baca ke tak nak
nak ke tak
kalau baca takut habis 1 buku tu kang
kalau tak baca...
krik krik krik

tak sampai hati la pulak...
(berazam dlm hati akan baca buku esok, insyaallah kalau aku masih dpanjangkan usia)

pssstt...buku kesayangan aku buat masa sekarang ni
-
-
-

Comments

Popular posts from this blog

Mini Giveaway Jom Jawikan cogan kata ini.

I Fine Thank You... Love You (Review)

Cendawan Goreng Tepung Lazat