Outing

Salam


Halu2. Alhamdulillah masih diberi kesempatan utk bernafas dan menaip entri baru. huhuhu
Semalam aku sempat meluangkan masa utk bff aku. Temankan dia ke ofis SUK kat Shah Alam nun. udahla jauh, kami lak tak tau jalan nak ke sana. hahaha nasib baik ada Mr Waze.
tengok ni..kitorang sempat selfie sebelum keluar dari kereta. mih mih mih


amacam..comel tak kitorang?? tak nampak cam berusia pon kan kan kan?? opss terlebih suda..
Lepas dah setel semua urusan, kitorang pun singgah ke klcc. Tempat kami selalu date mase muda2 dulu. Banyak topik yg kitorang borakkan. rindu sangat saat2 mcm ni. lepas dia da kawen, kitorang da jarang jumpa. yela masing2 bz ngan hal sendiri. Erm.. rindu sorang sahabat pd sahabatnye, memang tak dapat nak diungkapkan. kadang2 rasa sedih. dulu kami sangat rapat. biasala kawan2, walau jauh mana pun kita berlari, kalau dia mmg kawan sejati, dia mesti akan datang pd kita 1 hari nanti.
aku bangga dapat kenal ley. ktorang kenal sejak form 2. ye aku paham, tak semua orang sempurna. aku pun banyak kelemahan dan kekurangan. aku sayangkan dia. aku nak dia hidup bahagia. aku nak tengok senyuman tak lekang di wajah dia. aku suke tengok die senyum..ade lesung pipit yg comel. hihihi.


ley, kalau ko baca ni, aku nak ko tau yg aku sayangkan ko sangat2. tak pernah terlintas di hati aku utk abaikan n lupakan ko. aku mintak maaf kalau aku takde kat sisi ko bila ko perlukan aku. tapi percayalah aku sentiasa doakan ko dari jauh. sementara aku masih hidup, aku akan sentiasa tolong n sokong ko dari belakang. ingat ley, anak ko adalah kekuatan ko. aku n kwn2 kita sentiasa ada utk ko. Lebiu ley...

Comments

Popular posts from this blog

Minat Cerita Tamil

Sup Ikan Marvellous

Selamat Tahun Baru 2017