Welcome!!!

yayyy!!!

Selamat datang ke belog kami yg tak berapa nak comey ni...
Tahun baru, azam baru, maka buat blog baru...
bukan ape, saje je nk buat comeback.hahaha

okay la, malas nak bebel panjang2, dlm blog ni aku akan kongsikan serba sedikit cerita tentang aku, ceritakan pengalaman yg aku lalui sepanjang hidup ni...takde la banyak sangat pengalamannya, hihi.
haaa, tak lupa jugak aku akan kongsikan petua, tips dan resipi yg aku tau n yg aku amalkan dalam
kehidupan seharian. ayat poyo je kan.
tapi takpela, yg penting pembaca boleh dpt sedikit input dari ape yg bakal aku kongsikan nanti.
hehehe..

Sempena tahun baru ni, aku berazam nak tunaikan azam tahun lepas, lepas dan lepas yg tak tertunai lagi,,,
senang je nak listkan azam kite, tengah baring pon leh dok wat draft..hangat2 tahi ayam sangat!!
tapi nak tunaikan tuuuu,,banyak nau dugaan n cabarannya.
tapi hidup ni mestila kena ada impian kan..
mana boleh hentam keromo je,

paling penting, kita sendiri yg tahu had kita, sama ada kita mampu atau tak mampu utk tunaikn impian tu.
janganla impian tinggi melangit..susah pulak nak capai nanti.
janganla sampai takde impian langsung, pun xbest jugak kan camtu...

jumpa lagi..bai

SELAMAT TAHUN BARU 2015




Comments

Popular posts from this blog

Mini Giveaway Jom Jawikan cogan kata ini.

I Fine Thank You... Love You (Review)

Cendawan Goreng Tepung Lazat