First Adv Quantitative Methodology class =)

Assalamualaikum dan selamat malam

hehe konon-konon nak tunjuk rajinla dok belek-belek nota yg aku salin dlm kelas hari tuuu..hampeh tak paham apepun tengok tulisan sendiri..miahaha

so far, Sir aku memang best and klaka orangnya. dia pandai amek hati student. maklumla, blaja bab mengira ni kena fokus betul2. kalau tak abisla. dah la cume 2 ke 3 orang je student dalam kelas tu amek course sama ngan aku..wuaaaaaaaaaaa

then cam biasala, sume kiri kanan dak foreigner, mane kawan2 aku ni??? tak jumpa pun!!!

finally sorang gadis muda dok sebelah aku. dia daripada uia kuantan. amek maths pastu minor finance. yeayyyy..finally ade kawan!!

susahnya la nak jumpa kawan yg betul2 kawan sejak masuk sini. life postgrad dah tak sama macam life masa undergraduate dulu. dulu kawan bsepah kiri kanan, kat mana2 pun ada kawan. sekarang ni masing2 dengan hala tuju sendiri..ishhhhhhhhhhhhhh

kenapa??
kenapa??
kenapa??

okla berbalik pada kelas aku tu, kelas aku sume petang smpai malam, berhenti jap utk solat maghrib then sambung balik.

memang seronok. aku try imbas balek ape yg aku penah belajar dulu. subject ni macam sama dengan statistic je..ehh mane la nk ingat kan. amek time first year zaman dulu...

tapi aku memang fokus betul2. tapi sayangggg, spec mata tak bawak!!!! so aku langsung tak nampak amende sir tulis. dengar ape dia cakap then tulis. pulak2 sir ni slang nigeria dia pekat nau, nasibla dpt catch up.

ni rupa aku pas kelas..hahaha

aduy, harap2 aku leh wat yg tbaik utk subjek ni and subjek2 lain. insya Allah.

mata kuyu, mau tido..hehe gudnite =)



Comments

Popular posts from this blog

Mini Giveaway Jom Jawikan cogan kata ini.

I Fine Thank You... Love You (Review)

Cendawan Goreng Tepung Lazat