Salam...

 Selamat pagi, صباح الخير, 안녕하세요, おはよう, நல்ல காலை, 早安, chào buổi sáng, Good Morning,



tetiba tergerak pulak nak belajar ucap "selamat pagi" atau greetings dalam pelbagai bahasa yg ada dlm dunia ni.

bukan apa, saje je konon nak buat orang terkejut. miahaha..


 takla, kisahnya camni, masa dalam kelas tadi, aku berkenalan dgn seorang gadis comey lotey, Shahnoza namanya and dia berasal dari  Uzbekistan. Lawa sangat, terpegun aku sekejap. ecehhh

Aku pun tegur dia, then kitorang borak2 jap, pastu dia offer nak kasi pinjam buku and slide subject Advanced Quantitative Method. waaaa bestnye....

pastu pastu mata aku pun melilau ke kiri ke kanan, ke depan ke belakang,...haiiii

mana student dr Malaysia ni..takkan aku sorang je oiii..oiii

then, ada la dalam 3 4 orang students local masuk. aku rasa dorang ni ex-uia. hehe..

lega sikit sebab ada geng. tak lama tu, sorang gadi lagi melangkah masuk ke kelas. dak laki kat depan aku tegur dia, yayyyy dia dr Malaysia. woahh kemain hepi lagi rasanya. bukan apa, since aku datang sini, aku rasa cam berada kat bumi yg asing. perasaan tak sama macam aku undergraduate dulu....


best tau dapat kenal geng2 baru ni. dorang sangat tak kedekut ilmu and siap guide kita lagi. maklumla kita ni budak baru belajar, kena la banyak minta tunjuk ajar dari senior. walaupun senior hanya untk 1 sem, itu sangatlah membantu!!!


dorang suggestkan aku utk drop 1 subjek and focus kt AQM. katanya banyak kerja, takut aku xlarat.
nanti pointer drop...aku yg rugi....

betul jugak tu kan...cadangan diterima. cuma, aku nak attend semua kelas utk minggu ni. pastu baru akan decide nak drop subjek mana.

ape kes bangun pagi2 terus menaip niiii????

hahaha tahpape, saje je nak exercise jari jemari yg gebu ni, terlampau gebu, nak  kasi runcing sikit. agak2 boleh tak???



haha ok la setakat ni je. if nak belajar lebih mendalam lagi bahasa2 lain, meh singgah sini.

ok bai

Comments

Popular posts from this blog

Mini Giveaway Jom Jawikan cogan kata ini.

I Fine Thank You... Love You (Review)

Cendawan Goreng Tepung Lazat